mandag den 1. juni 2009

Indlæg nummer 101.

Den 24.maj havde denne blog 1.årsjubilæum. Der er 2 faste læsere som jeg er glad for gider læse det jeg skriver. Der er udkommet 100 indlæg i løbet af det første år.
Til emnet: Jeg var altså i Lund.
Kursus foregik på Grand Hotel, her lidt smukke detaljer fra stedet:


En del var dog forlagt til Stadshallen, hvor alle 260 deltagere kunne være til et fælles foredrag.
På torvet udenfor var ingen mindre end en af mine yndlingsaversioner ved at holde valgkamp til Europaparlamentet.
Gudrun havde et godt argument: Dem der ønskede hende hen hvor peberet gror kunne få opfyldt et delmål ved at sende hende til Brussel/Bruxelles !!
Der er bare nogle politikere jeg har det lidt svært med at døje.

Jeg ved faktisk ikke hvem jeg skal stemme på ved det kommende valg. Man bør bedømme politikere på hvad de gør og ikke hvad de siger, der kan nemlig være en signifikant diskrepans dér, men hvad gør de i Europaparlamentet udover at rejse frem og tilbage i en uendelighed ?

Vi skal også have folkeafstemning om tronfølgeloven (valgkongedømme?) Statsministeriet kører en utrolig dum annoncekampagne om emnet.
Til sidst en del af en smuk bygning i Lund og noget jeg også har det svært med - kastanjepollen.

Ingen kommentarer: