torsdag den 4. december 2008

Jeg har købt nyt tøj. Det er nu ikke særlig spændende for mænd at købe tøj, en del kvinder derimod synes at elske det. Hvorfor denne forskel, er den genetisk dobbelt X-bundet, socialt eller kulturelt betinget? Næh det tror jeg ikke, jeg vil blot stille det enkle spørgsmål: ville kvinder synes lige så meget om at handle tøj hvis deres slagtilbud så således ud:

Hvor mange ville opleve spænding ved at købe strømper ?
Nu er jeg nok lidt uretfærdig her, der var faktisk også mere farvestrålende sokker:

Hvad var det så der lige lokkede mig til at købe tøj, jo det var noget ekstra farvestrålende i vinduet, et skilt i "signal green" og "fire orange" hvor der stod 50% og ophørsudsalg. Tal er til at forstå.

Således nyekviperet måtte jeg bare have en mærkevare og valget faldt på en krokodilleskindstaske, ganske lille men dog en "Samsonite":

og jeg trængte virkelig til et nyt penalhus.

1 kommentar:

Anne sagde ...

Haha! Den krokodille kan jeg godt forstå du ikke kunde stå for!