mandag den 11. december 2017

Kære bloklæsere, det er godt nok længe siden, næsten et helt år, men nu er jeg tilbage her.

Grunden til manglende indlæg her er Facebook, jeg må sige jeg gik over til flervejskommunikationen i stedet for den monolog jeg har kørt her. En stor del af mine indlæg er billeder og lige nu kan jeg ikke lægge billeder ind på facebook, så kære, snart gamle, blog du bliver støvet af og kommer til ære og værdighed, jeg vil lægge billeder med tekster her og så bliver der en henvisning hertil fra facebooksiden.

Dagen i går var grå og trist, Nobelfesten livede op og hustruen nød "kongerøgelsen" og jeg imponeredes af de prisbelønnedes taler. Der blev ikke lavet nobelmiddag, men en rejemad kom på bordet og fruen fik et glas hvidt.

At vågne op i dag var opfriskende, et snevejr har været forbi i nat og pyntet op på landskabet: 



For at råde bod på de manglende billeder fra i går så kommer de her for kontrastens skyld:




Så nu er der en vis julestemning i det lille hjem. Jeg håber at I alle også er kommet i julestemning.

Ingen kommentarer: