søndag den 15. juni 2014

Skoj på hoj.

Sidste sommer mødte vi adskillige smågrupper af jævnaldrende cyklister 
på jagt efter orienteringskontroller i nærområdet. 
Da orientering er en herlig beskæftigelse slog vi til i år 
og købte Umeå orienteringsklubbs "skoj på hoj"-kort. 
Hustruens vidundercykel har også computerproblemer så den er til reparation. 
Denne PC er nu genoprettet efter nedbrud,
windows 8.1 konverteredes ned til windows ca.4.
 Det har kostet ca 4 dages tankevirksomhed med tilhørende frustration.

Tilbage til cykelorienteringen, hustruen tog sin back-up-cykel (den lille rappe blå)
og sammen begav vi os ud på Röbäcksslätten på skærmjagt. 
 The green, green grass of home.

 Udsigt fra kontrol nr.35.

"...og så lige lidt orange" på vej.

 Ude i Södra Röbäck bor selv fuglene luksuriøst.

   Under the blue surburban skies.

Billedet giver mig anledning til at reflektere! over det her med lagring i skyen,
da Microsoft en overgang ikke ville kendes ved mig, er jeg på en måde glad for at 
jeg endnu ikke har noget ude og svæve i cyberspace.
Lad mig kort konstatere at Windows 8,1 kan meget som rammer forbi mig som målgruppe.

Bare rolig jeg vender snarest tilbage til vores Ö-viksudflugt.

Ingen kommentarer: