søndag den 7. september 2008

De glade 60'ere.

Vi har været til 60'erfestival i Odense, sammen med ca 5000 andre i næsten samme alder, i et kæmpetelt og til tonerne af nogle af de gode gamle bands.


Bedst ifølge mig er the Searchers, de spillede selvfølgelig deres allerbedste, "Sweets for my sweet" en melodi der gør mig rigtig glad. Mit klip med den kunne ikke uploades, men hør den her i stedet:

Da jeg havde hørt The Searchers på en anden 60'er festival for et antal år siden, udbrød jeg spontant: Nu kan jeg godt dø, nu har jeg hørt The Searchers live, heldigvis er døden ikke indtruffet hverken for mig eller nogen fra gruppen, så de kunne nydes igen i fulde drag.

De spillede iøvrigt også: "Take me for what I am worth" min første single med dem og noget jeg engang har sagt til mit hjertes udskårne; vi var da også som nyforelskede til det nummer.

Her følger lidt stemningsbilleder:

"While my guitar....."


lige en hilsen til Ronnie.
Lydmanden lykkedes at udskifte guitar amp'en midt i et nummer, flot klaret !


Ingen kommentarer: